Skôr ako si zaplatíte predraženú agentúru, prečítajte si toto

Schválne, či sa v niektorej z týchto oblastí nájdete aj vy:  

Dobrý email newsletter je v peknej šablóne, s veľa kvalitnými obrázkami a je to prehľad noviniek v našej firme. Mailchimp je pokročilý email marketing softvér. Na webe zbieram emaily - mám na ňom formulár na odber noviniek.  

Firemný blog je dobrá vec, pritiahne to zákazníkov. Keď mám čas, tak sa snažím napísať nejaký nový článok, aby som odpromoval svoj produkt. Sledujem, akú má daný článok čítanosť, a podľa toho meriam jeho úspech.  

Mojím hlavným komunikačným nástrojom je Facebook. Snažím sa postovať, čo to len dá, niekedy aj každé tri dni. Platím si na Facebooku aj reklamu, pretože moje emaily nikto nečíta a organický dosah na Facebooku mi neustále klesá.  

Ak ste sa v jednej z týchto situácií spoznali, možno by ste mohli zvážiť moju ponuku konzultácií :) Podrobnosti nájdete na konci tejto stránky.  

Tak či onak, čítajte ďalej...  

 

Aká cesta vedie k úspešnej marketingovej kampani?

1. Jasná ponuka

Čo ponúkate? Alebo, lepšie povedané: Aký problém riešite? Ako zmeníte zákazníkovi život? Koľko to všetko bude stáť a čo všetko konkrétne zákazník dostane? 

2. Jasná cieľovka

Kto presne je váš zákazník? Nestačí vedieť, že je to "niekto medzi 18-45 z Bratislavy." Poznáte svojho zákazníka naozaj dobre? Viete, čo ho trápi, čo ho teší, ako sa správa? A to najdôležitejšie... prečo má rád vás a nie vašu konkurenciu?

3. Jasný cieľ

Čo presne chcete touto kampaňou docieliť? V online marketingu je nekonečne veľa vecí, ktoré môžeme robiť. Tisíce stratégií, ktoré môžeme použiť. No pokiaľ presne nevieme, kam sa chceme dostať, robíme to všetko zbytočne. Na konci totiž nebudeme vedieť, ako na tom sme. Stanoviť si konkrétne, realistické a merateľné ciele je základ úspechu. Je to tiež úplne prvá vec, ktorú spoločne na konzultáciách budeme robiť. 

4. Jasná (a jednoduchá) stratégia

Svet online marketingu vie byť nekonečne zložitý. Zo všetkých tých možností sa človeku môže zakrútiť hlava. Pritom je to celkom jednoduché. Na základe predošlých 3 bodov si zvolíme jednoduchú stratégiu. Pre 90% firiem a produktov stačia 2-3 komunikačné kanály. Na tie sa spoločne budeme sústrediť a totálne ich ovládneme :) A naopak, vykašleme sa na všetky tie "veľmi podstatné" veci, ktoré vám žerú všetok čas a neprinášajú žiadne výsledky.  

Zaujalo? Cítite, že by sa vám pri tom zišla pomoc? Vážite si svoj čas a chcete aby to spravil niekto za vás? Mám pre vás ponuku.  

Ak si ma objednáte na konzultácie, pomôžem vám nastaviť vašu online marketingovú kampaň tak, aby ste predali viac svojich služieb/produktov.  

Pomôžem vám s plánovaním, copywritingom, emailom, optimalizáciou webstránky tak, aby prinášala viac zákazníkov, prípadne s ďalšími marketingovými úlohami, v ktorých sa necítite úplne doma.  

Za konzultácie si účtujem 65 eur mesačne. V tejto cene máte:  

- 1x mesačne 60-minútovú konzultáciu cez Skype - Nahrávku nášho rozhovoru na neskoršie použitie - Každý týždeň sa ozvem a spýtam sa, ako napredujete - Potrebujete súrne poradiť? Kedykoľvek mi môžete napísať a prioritne vám odpíšem  

Na každú konzultáciu sa vopred poctivo pripravujem, prejdem si všetky relevantné materiály, váš web, atď.  

Potrebujete viac? Chcete sa stretnúť naživo? Za 350 eur si môžete objednať celodennú (8 hodín) konzultáciu v Žiline, Bratislave, alebo niekde medzi tým :)  

Za konzultácie si účtujem vopred. Ak po prvom mesiaci nebudete spokojní, peniaze vám vrátim.  

Napíšte mi na dominik@harmanis.sk - do 24 hodín vám odpíšem a dohodneme detaily.