Ahoj, ja som Dominik. Píšem tipy&triky o blogovaní

ahoj.

 

Volám sa Dominik a žiadny lepší úvod mi nenapadol.

 

Blogujem od 16-tich rokov. Začínal som na SMEčku, kým mal .týždeň blogový priestor tak som sa niekoľkokrát opustil aj tam. Niekoľko článkov som napísal na Nku a nespočetné množstvo na lokálnom portáli ŽilinaDnes.

 

Väčšinu času som písal o politike, potom viac o školstve, a tak nejako o všeličom čo ma hnevalo. Alebo tešilo, ale toho bývalo menej 🙂

 

Obsesívno - kompulzívna túžba písať samozrejme nezačala v 16-tich. Svoj prvý pokus o knihu som začal keď som mal sedem. Potom v tretej triede na základnej som vytvoril nulté číslo časopisu Junior. Ako už tušíš, na svetlo sveta sa nikdy nedostal 🙂

 

Túžba po školskom časopise sa mi splnila na gymnáziu. Časopis bol poriadna skúška ohňom. Podarilo sa mi zohnať “vlastnou hlavou” (:D) peniaze od rôznych firiem, potom neskôr sponzoring od jednej organizácie. Vďaka tomu som mohol zapaltiť profesionálnu tlačiareň, farebnú obálku či kvalitný papier. A ešte mi ostalo aj na bagetu.

 

Nehovorím to preto, že sa chcem chváliť, ale preto, že to pre moje ďalšie smerovanie bolo kľúčové. To vedomie, že - prepáč za to klišé - keď sa chce, tak sa dá. Odvtedy už často nemám problém ísť (takmer) do hocičoho, lebo viem, že na 99% to bude oveľa jednoduchšie a menej strašidelné, ako to vyzerá.

 

Ušetrím ťa podrobností. Poďme ďalej.

 

Na stáži v Kolégiu Antona Neuwirtha som sa dostal ku marketingu a komunikácii (aj keď v rodine politika a novinárky mi komunikácia bola vždy.. no. pomerne blízka 😀 )

 

Štúdiom rôznych expertov som sa dostal k príjemnému poznaniu. Dovtedy bola pre mňa totiž reklama, marketing a podobné termíny len synonymom pre odrbávanie. Predstavil som si podomových predavačov, ktorí v noci vtrhli ku mojej starej mame a predali jej sprchovú hadicu (???) hoci žiadnu nepotrebovala. No zistil som, že na svete je veľa marketérov, ktorí robia veci inak.

 

A to, čo som zažil, sa mi zapáčilo. Predstava marketingu a predaja ako riešenia problémov iných. Heslo “predávaj tým, ktorí chcú aby si im predával.” Množstvo užitočného či zábavného materiálu, niektorý zadarmo, niektorý platený… tento svet sa mi naozaj páči. A chcem aby si tieto princípy osvojilo čo najviac ľudí aj tu, na Slovensku.

 

Tieto tri zručnosti sa podľa mňa krásne dopĺňajú. Na jednej strane rád píšem, blogujem. Na druhej strane mám skúsenosti s rôznymi projektmi a na do tretice, viem čo-to o komunikácii a marketingu.

 

Tak prečo to nespojiť?

 

A preto vznikol Harmanis :))

 

  1. Cieľavedomé blogovanie je skvelá cesta pre každého, kto chce naštartovať svoj projekt/biznis, má tému ktorá ho zaujíma či jednoducho túži byť pozitívnou zmenou vo svojom okolí.
  2. Blogovaním sa dá aj živiť! Nehovorím, že budeš zrovna milionár… Ale možno aj áno 😛 (A áno,aj na Slovensku sú blogeri, ktorí sa svojim písaním živia. A nie, nejde len o to, že sú v reklame na Space účet 😉 )
  3. O blogovaní a marketingu sa každý deň napíše toľko kravín, že Zem a Vek sa nechytá. Čítam a testujem preto odušu a tu ti prinášam overené výsledky mojich experimentov a skúseností.

 

Táto stránka je presne o tom - skúšam čo funguje a čo nie. Pýtam sa iných blogerov, výmýšľam vlastné spôsoby, ako na Slovensku písať úspešný blog.

 

V roku 2017 pridávam asi 1 článok týždenne. Ak ťa marketing či blogovanie zaujíma, chceš sa zviditeľniť, máš v hlave vlastný projekt ktorý chceš rozbehnúť, alebo chceš nakopnúť svoj existujúci biznis a spraviť niečo dobré so svetom naokolo - pridaj sa!

 

E-mail je môj najobľúbenejší spôsob komunikácie. Vo svojom VIP klube, ako volám skupinu mojich odberateľov, zdieľam tipy a triky, ktoré na blogu verejne nenájdeš.

 

Teraz choď a sprav niečo skvelé!

Dominik

 

13403276_10206406827629880_6838405530191318220_o